Ziua 20 – Drumul spre casa – Germania si Austria

Ziua 20 – Drumul spre casă – Germania și Austria – 29 septembrie

Și astăzi ne-am trezit destul de devreme și am fost foarte eficienți. Am ajuns destul de repede în Germania, deoarece noaptea am petrecut-o nu departe de graniță. După mici incidente, ne bucurăm și de peisajul pe care această țară îl oferă. Reușim să îl convingem pe Grigore să de ducă la Munchen fără a intra prin Evleția, dar asta a presupus c să nu mergem pe autostradă o bună părticică din Germania. Dar a fost frumos, pentru că am trecut prin numeroase sătuce nemțești, care în acest moment începeau decorul pentru Oktober Fest. A fost foarte drăguț, iar mie mi-a dat un sentiment ca acasă. Am trecut pe lângă Munchen, ocazie cu care mi-am amintit de schimbul intercultural la care am luat parte când eram în liceu, și care s-a desfășurat în Bayern.

Nu după mult timp ajungem în Austria, unde se simte că este o altă țară, autostrada putem să zicem că este cea mai îngrijită dintre câte am văzut în toate țările. Ne bucurăm mult că ne îndreptăm spre Viena, nu atât pentru oraș, cât pentru fapatul că o vom vizita pe Andreea. Atât eu, cât și Adi am mai văzut Viena, așa că va fi o plăcere deosebită să o revedem cu Andreea.

Seara am ajuns în Viena, destul de târziu. Am lăsat rulota în camping și am mers la Andreea și Alexandra acasă. Ne-am bucurat mult să le vedem și să stăm cu ele la povești până târziu. Au fost niște gazde extraordinare, ne-au așteptat cu friptură de porc și cartofi piure. A fost una dintre cele mai delicioase mâncăruri din luna noastră de miere. Pe ceastă cale dorim să le mai mulțumim o dată fetelor pentru tot ce au făcut pentru noi.

Târziu ne-am pus la somn, căci deja s-a cam simțit zilele de condus a lui Adi.

This entry was posted on Monday, October 3rd, 2011 at 4:36 pm and is filed under Luna de miere, Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.